Kontynuuj W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika.
Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej w "Polityce Cookies".
3rd World Willow and Weaving Festival
21-23.08.2015
Oficjalna strona III Festiwalu Wikliny i Plecionkarstwa w Nowym Tomyślu. Patronat miasta i gminy Nowy Tomyśl
test

Sponsorzy Złoci

     
 
 
Zakres świadczeń dla Sponsora Złotego 
III Światowego Festiwalu Wikliny i Plecionkarstwa – Nowy Tomyśl 2015
 
1. Nadanie tytułu Sponsora Złotego.
2. Działania promocyjne w Internecie, uruchomione nie później niż 3 m-ce przed Festiwalem: 
zamieszczenie logo Sponsora z przekierowaniem do jego strony internetowej w witrynie III Światowego Festiwalu  
nazwa Sponsora w internetowych profilach Festiwalu i Stowarzyszenia na Facebooku. 
 
3. Zamieszczenie logo Sponsora w materiałach informacyjno – promocyjnych w formie elektronicznej i drukowanej, związanych z Festiwalem: 
plakat;
zaproszenie (IV – tylna okładka); 
broszury i przewodniki po wystawach festiwalowych;
materiały informacyjne rozsyłane do uczestników.  
 
4. Pakiet świadczeń związanych z ekspozycją elementów identyfikacji wizualnej Sponsora w przestrzeni festiwalowej – w Parku Kultury i Wypoczynku przez wszystkie 3 dni trwania imprezy:
 
logo na tablicy o wymiarach 1 x 1 m, umieszczonej pod sceną główną;
logo na telebimie; 
zagwarantowane miejsce na ekspozycję baneru reklamowego o standardowych wymiarach i standardowej konstrukcji (dostarczenie baneru w gestii Sponsora, montaż po stronie Organizatora); 
Prawo do dystrybucji materiałów informacyjno – promocyjnych Sponsora w trakcie trwania Festiwalu; 
Prawo ustawienia rollupów (2 szt dostarcza sponsor) na terenie miasteczka festiwalowego (kiermasz) 
miejsce na nieodpłatne stoisko promocyjne o wymiarach 3 x 3 m (zabudowa i aranżacja w gestii Sponsora) .
 
5. Informacje ustne o Sponsorze, przekazywane przez konferansjera ze sceny głównej przez 3 dni trwania Festiwalu, do dwóch razy dziennie. 
6.  Prawo ufundowania i publiczne wręczenie nagrody w IV Międzynarodowym Konkursie Plecionkarskim podczas uroczystej Gali na Scenie Głównej.
7. Półstronnicowa reklama Sponsora w ekskluzywnym, fotograficznym albumie pofestiwalowym, wydanym w sztywnej oprawie i na wysokiej jakości papierze.  
 
ZAKRES DO POBRANIA